Het nieuwe album van Harry Style belandt in de LEGO Ideas Review | 2TTOYS ✓ Official shop<br>

Het nieuwe album van Harry Style belandt in de LEGO Ideas Review

En meer muziek op LEGO® Ideas! Dit keer weet het ontwerp van Harry Styles - Harry's House de Ideas Community te overtuigen. De BrickHills14-set verzamelde na 29 dagen de nodige 10.000 stemmen van fans en is het 58e model dat in 2023 de eerste beoordelingsfase ingaat. Harry Styles wist een nieuw LEGO Ideas-record te vestigen, omdat zoveel ontwerpen nooit de beoordelingsfase hebben gehaald.

Deze set vertegenwoordigt een gedetailleerd model van Harry's House, gebaseerd op de hoes van het gelijknamige muziekalbum, het nieuwste album van Harry Styles. Dit is een set voor Harry Styles-fans, Harry's House-albumfans en muziekliefhebbers.

De LEGO® Ideas woning kan zowel van binnen als van buiten volledig verbouwd worden. Door middel van het uitneembare paneel aan één van de zijkanten van het huis kan het interieur worden verwijderd, waardoor je het huis tegelijkertijd van binnen en van buiten kunt laten zien.

Daarnaast kan het dak ook van de woning gehaald worden om toegang te krijgen tot de zolder. Daar vind je details van verschillende nummers op het album, zoals Harry's jas en sjaal uit de As It Was-clip, de krab uit Music for a Sushi Restaurant en het bed met wielen uit de Late Night Talking-clip. De set bevat ongeveer 800 stukjes en een minifiguur van Harry in zijn outfit van de albumhoes.

Wat gebeurt er bij LEGO Ideas? De muziekfans bestormen de podia! Harry's voormalige band One Direction heeft zojuist de LEGO Ideas Review gehaald, en nu ook de soloartiest. Naast de twee drafts vinden we Blackpink nog in de huidige reviewfase en wacht Taylor Swift nog op feedback in de laatste fase in 2022.

Het zou voor LEGO dus bijna de moeite waard zijn om een ​​nieuwe categorie te openen: LEGO Muziek zou een idee zijn. De 21339 BTS Dynamite set is gerealiseerd via LEGO Ideas. De Spice Girls hebben tenslotte een Brickheadz-set; Elvis en de Beatles zijn vereeuwigd door LEGO Arts. Die laatste kreeg via LEGO Ideas ook de 21306 Yellow Submarine Set 2016. Zal Harry er ook een LEGO-set van maken? Ik weet het niet zeker! Hij heeft zeker genoeg fans die een set zouden kopen.

Terug naar blog