2TTOYS
Orthen 16-18
5231XS Den Bosch
Nederland, Europe
Directeur: Simone van Nuland-Hak
KVK. 17169060

Btw-nummer: NL161901621.B01
Telefoon: 06-20653022
E-mail: info@2TTOYS.NL

 

Waarom zijn deze Voorwaarden en bepalingen belangrijk voor mij?

Deze Voorwaarden en bepalingen zijn voor u belangrijk omdat ze gelden voor alle bestellingen die u online, via e-mail of telefonisch plaatst bij 2TTOYS. U wordt dringend geadviseerd deze Voorwaarden en bepalingen zorgvuldig door te lezen voordat u de bestelling naar ons verzendt.


1. Hoe werkt het?

Bij wie plaats ik mijn bestelling?

Als u iets online, via e-mail of telefonisch koopt, plaatst u een bestelling bij 2TTOYS, KVK. 17169060. Als wordt gesproken van 'wij', 'ons' en 'onze', wordt 2TTOYS bedoeld, en als wordt gesproken van 'u' of 'uw', wordt u als onze klant bedoeld. Als wordt gesproken van 'ik' en 'mijn' in de themavragen, wordt ook hier u als onze klant en klant in de 2TTOYS winkel bedoeld.
Deze Voorwaarden en bepalingen gelden alleen bij aankopen van een klant die een natuurlijke persoon is, die handelt voor doeleinden die buiten zijn handels- of beroepsactiviteiten vallen.
LEGO en het logo van LEGO zijn handelsmerken van de LEGO Group. © 2016 The LEGO Group. 

Kan ik ook iets kopen in de 2TTOYS winkel als ik nog geen 18 jaar oud ben of handelingsonbekwaam ben?

Nee, we verkopen via de 2TTOYS winkel geen producten aan kinderen. Personen die jonger zijn dan 18 jaar en personen die handelingsonbekwaam zijn, mogen de website van de 2TTOYS winkel uitsluitend gebruiken onder toezicht en met de goedkeuring van een ouder of voogd.

Hoe bestel ik in de online 2TTOYS winkel?

U kunt producten selecteren en deze in een virtuele boodschappentas doen met de "Bestel" knop. Als de knop "Bestel" niet zichtbaar is, houdt dat in dat het item niet leverbaar is.

Wanneer ga ik een bindende overeenkomst aan?

Voordat u de bestelling plaatst, kunt u uw gegevens bekijken, corrigeren en/of verwijderen. Door na het doorlopen van het aankoopproces op de knop "Nu Kopen", verplicht u zich tot aankoop van de producten in de virtuele boodschappentas. Zodra u de producten hebt besteld in de LEGO winkel, sturen wij u een automatische ontvangstbevestiging. Dit betekent niet dat de bestelling is geaccepteerd. Als u een bestelling bij ons plaatst, doet u ons een koopaanbod. Dit aanbod is pas door ons geaccepteerd wanneer u een verzendingsbevestiging ontvangt via e-mail, waarin de gegevens van de bestelde producten, uw onlinebetaling en de bezorging worden vermeld. Het is daarom van cruciaal belang dat u ons een correct e-mailadres stuurt wanneer u uw bestelling plaatst. Indien een bestelling aanleiding geeft tot bezorgdheid met betrekking tot de veiligheid of het beleid of voorwaarden schendt, behoudt 2TTOYS zich het recht voor om een bestelling achter te houden of te annuleren zonder voorafgaande kennisgeving of uitleg.

Kan ik de Voorwaarden en bepalingen weigeren en toch iets kopen?

Nee, door het plaatsen van een bestelling gaat u akkoord gaat met deze Voorwaarden en bepalingen. 

Wat gebeurt er als bestelde producten niet op voorraad zijn?

Wij kunnen niet garanderen dat wij op elk moment alle bestelde producten op voorraad hebben. We kunnen producten uit dezelfde bestelling gedeeltelijk leveren als de producten los van elkaar kunnen worden gebruikt. Als een product niet beschikbaar is of niet op tijd kan worden geleverd, stellen wij u zo spoedig mogelijk in kennis. Indien het product niet meer beschikbaar is en ook niet binnen afzienbare tijd beschikbaar komt, behouden wij ons het recht voor uw bestelling niet te accepteren.

Kan ik de producten naar een ander adres laten verzenden?

Het is mogelijk om de bestelling af te leveren op een ander adres dan het factuuradres. In dit geval sturen we de prijs of factuurgegevens niet naar het ontvangstadres omdat we veronderstellen dat de bestelling een cadeau is voor de ontvanger. Uw prijsopgaaf wordt echter wel vermeld in de e-mail ter bevestiging van verzending. Bij het bestellen heeft u de mogelijkheid te kiezen voor levering op een ander adres door het vakje aan te vinken voor de tekst "Levering op een ander adres". Als u het vakje aan vinkt verschijnen er velden die u in invult met de adres gegevens van ontvangstadres.

Moet ik een exemplaar van de documenten van de bestelling bewaren?

Ja, we raden u aan om een exemplaar van deze Voorwaarden en bepalingen, uw betaalgegevens voor onlinebetaling en de e-mail met de bevestiging van verzending af te drukken of op te slaan in het geval dat u contact met ons wilt opnemen voor vragen over de bestelling. De e-mail met de bevestiging van de verzending bevat een exemplaar van deze Voorwaarden en bepalingen.
Als u merkt dat de gegevens die per e-mail naar u zijn verzonden, onjuist zijn, neemt u onmiddellijk contact met ons op zodat wij de gegevens kunnen corrigeren.

2. Waarom en hoe worden mijn persoonlijke gegevens verwerkt?

U vindt meer informatie met betrekking tot opslag, controle en bijwerken van uw persoonlijke gegevens in ons Privacybeleid. We verzamelen, gebruiken, bewaren en delen alleen de volgende gegevens over u in verband met uw bestelling :

  • Uw naam, bezorgadres, factuuradres en contactgegevens, zoals uw telefoonnummer en e-mailadres
  • Uw betaalgegevens, voor zover dat gepast is; we delen deze met de door u gekozen betalingsprovider en met onze partner die betalingen verwerkt. Raadpleeg "Hoe kan ik betalen?" voor meer informatie.
  • We zullen uw persoonlijke gegevens gebruiken, bewaren en delen overeenkomstig ons Privacybeleid.
  • Voor het vervullen en beheren van uw bestelling, inclusief door uw persoonlijke gegevens te delen met onze vertrouwde externe partijen voor de verzending en bezorging.
  • Om u ondersteuning te bieden via de klantenservice.
  • Om uw persoonlijke gegevens op te slaan bij onze vertrouwde partners op het gebied van cloudopslag. Wij zijn wettelijk verplicht informatie van orders 7 jaar te bewaren in onze boekhouding.

U kunt ons vragen om de nauwkeurigheid van een geautomatiseerde beslissing handmatig te beoordelen als u er niet tevreden over bent. In ons Privacybeleid vindt u meer informatie over het verzamelen, gebruiken, opslaan, bewaren en verwijderen en over geautomatiseerde besluitvorming, met wie en wanneer we uw gegevens delen, gegevenscontroles en het bijwerken van uw persoonlijke gegevens.

3. Wat hoort allemaal bij de prijzen in de LEGO winkel?

Hoe worden de kosten van mijn bestelling bepaald?

De kosten van uw bestelling zijn afhankelijk van het land waar de bestelling wordt ontvangen. Onderstaande lijst toont de valuta waarin de bestelling wordt berekend:

Nederland Euro EUR, Arabische Emiraten AED Dirham, Australië Australische dollar AUD, België Euro EUR, Denemarken Deense kroon DKK, Duitsland Euro EUR, Estland Euro EUR, Finland Euro EUR, Griekenland Euro EUR, Hongarije Hongaarse forint HUF, Ierland Euro EUR, Italië Euro EUR, Letland Euro EUR, Litouwen Euro EUR, Lxemburg Euro EUR, Metropolitaans Frankrijk Euro EUR, Nieuw-Zeeland Nieuw-Zeelandse dollar NZD, Noorwegen Noorse kroon NOK, Oostenrijk Euro EUR, Polen Poolse Zloty PLN, Portugal Euro EUR, Slovenië Euro EUR, Slowakije Euro EUR, Spanje Euro EUR, Tsjechië Tsjechische kroon CZK, Verenigd Koninkrijk Britse pond GBP, Zweden Zweedse kroon SEK, Zwitserland Zwitserse frank CHF,

Zijn de opgegeven prijzen inclusief belastingen?

Ja, de prijzen zijn inclusief alle relevante belastingen. We bieden geen restitutie van btw voor bestellingen die online zijn geplaatst op 2TTOYS. Wilt u dat wel, neem contact met ons op.

Zijn de prijzen inclusief bezorgkosten?

Nee, de prijzen zijn exclusief bezorgkosten. Dergelijke kosten worden toegevoegd aan de bestellingen. De bezorgkosten worden aangegeven in het winkelmandje en in de bestellingscontrole, zodat u de kosten ziet voordat u de bestelling opgeeft.

Wat gebeurt er als op de website een onjuiste prijs staat?

We streven ernaar dat alle prijzen op onze website nauwkeurig zijn. Desondanks kunnen soms fouten optreden. Als wij een fout ontdekken in de prijs van producten die u hebt besteld, stellen wij u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte en geven wij u de optie om uw bestelling met de gecorrigeerde prijs nogmaals te bevestigen, of de bestelling te annuleren. Als we geen contact met u kunnen opnemen of als u de bestelling niet opnieuw bevestigt, beschouwen wij de bestelling als geannuleerd.

Kunnen de prijzen in de LEGO winkel veranderen?

Ja, alle prijzen in de LEGO winkel kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.

4. Hoe kan ik betalen?

U kunt op de volgende manieren betalen in de 2TTOYS:

  • Contant bij het ophalen van uw bestelling in de 2TTOYS SHOP (2TSHOP) in Den Bosch.
  • Contant bij het ophalen van uw bestelling bij ons magazijn in Dubai (op afspraak)
  • Overboeking via bank
  • Ideal
  • PAYPAL
  • Credit Card
  • 2TTOYS cadeaubon
  • In sommige landen kunt u niet kiezen voor een betaalmethode. De betaalmethoden in uw land ziet u als betaaloptie tijdens het bestelproces.

Als u uw creditcard gebruikt, wordt bij een bestelling een voorlopige betaling uitgevoerd met uw creditcard. Het bedrag van de bestelling wordt vervolgens door de bank ingehouden op uw rekening. Het ingehouden bedrag vervalt na een aantal dagen. Hoeveel dagen dit duurt, is afhankelijk van de bank.

Wanneer boekt 2TTOYS af?

2TTOYS boekt het bedrag voor de items af voordat ze zijn verzonden.

Kan ik PAYPAL gebruiken?

Als u klant bent in Duitsland, Canada, Frankrijk, Denemarken of de Verenigde Staten, aanvaarden we betalingen via PayPal. Als u PayPal selecteert als uw betaalmethode, wordt u naar de website van PayPal geleid om u aan te melden bij uw account. Vervolgens wordt u teruggestuurd naar de website van de LEGO winkel om de betaling af te ronden. Als u op de pagina Boodschappentas 'Afrekenen met PayPal' selecteert, krijgt het bezorgadres dat u standaard of specifiek bij PayPal hebt geregistreerd, voorrang boven het bezorgadres dat is geregistreerd in uw account voor de LEGO-winkel. U moet dus controleren of uw bezorgadres in PayPal het juiste adres is voor bezorging van uw aankopen in de 2TTOYS winkel. 2TTOYS is niet aansprakelijk als het bezorgadres dat in het PayPal-account dat u hebt gebruikt, niet uw huidige of het juiste adres is.

Kan ik betalen via automatische afschrijving?

Nee, u kunt niet betalen via automatische afschrijving.

Kan ik betalen door overschrijving op een bankrekening?

Ja, u kunt betalen via een overschrijving op onze bankrekening.

Kan ik met LEGO VIP-punten voor een bestelling betalen?

Het is niet mogelijk met uw LEGO VIP-punten nij 2TTOYS betalen.

5. Hoe worden mijn bestellingen geleverd?

Waar kunnen mijn bestellingen worden geleverd?

We leveren vanuit Nederland uitsluitend bestellingen op adressen in de volgende landen:

België, Denemarken (met uitsluiting van Groenland en de Faeröer), Duitsland (met uitsluiting van Helgoland en Packstation-adres), Estland, Europees Frankrijk (met uitsluiting van DOM-TOM en Monaco)
Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië (met uitsluiting van San Marino), Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje (met uitsluiting van Ceuta en Melilla, Canarische eilanden en Andorra), Tsjechië, Vasteland van Portugal, Verenigd Koninkrijk (met uitsluiting van de Kanaaleilanden, Jersey, Guernsey en Gibraltar), Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland. Het is niet mogelijk bestellingen te leveren op adressen buiten deze landen zonder vooraf contact.

We leveren vanuit ons magazijn in DUBAI uitsluitend op adressen in de volgende landen:

Verenigde Arabische Emiraten, Oman, Qatar, Saudi Arabie.


Wanneer kan ik mijn bestellingen verwachten?

De bezorgtijden kunnen variëren en zijn afhankelijk van het adres waar de bestelling moet worden bezorgd. De geschatte bezorgtijd ziet u op de pagina Verzenden.

Worden bezorgkosten in rekening gebracht?

Ja, bezorgkosten worden toegevoegd aan de prijs van bestelde producten. U ziet de bezorgkosten in de virtuele boodschappentas en bij de bestellingscontrole. In de meeste gevallen wordt de bestelling binnen tien werkdagen (maandag tot en met vrijdag met uitzondering van nationale feestdagen) geleverd.

Hoe helpt 2TTOYS me als een onderdeel van een LEGO set ontbreekt?

Als van uw nieuwe LEGO set onderdelen ontbreken of defect zijn, vervangt LEGO deze onderdelen gratis via de Bricks & Pieces-service.

Wat gebeurt er als mijn bestellingen vertraging oplopen?

We doen er alles aan om producten te bezorgen binnen het geschatte tijdsbestek dat is aangegeven in de virtuele boodschappentas en de bestellingscontrole. Toch kunnen soms vertragingen optreden vanwege onvoorziene gebeurtenissen buiten onze macht. Mocht uw bestelling vertraging oplopen, stellen we u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. U gaat ermee akkoord dat wij de bezorging afhandelen binnen een extra tijdsbestek dat passend is voor de omstandigheden. Indien we er niet in slagen de producten binnen die extra periode te bezorgen, staat het u vrij om uw bestelling te annuleren en de overeenkomst en de bestellingen te beëindigen. In een dergelijk geval ontvangt u natuurlijk een terugbetaling voor de producten die u hebt betaald. Mocht u uw bestellingen willen annuleren, neemt u contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er als de producten beschadigd raken tijdens het transport?

Als uw producten tijdens het product beschadigingen hebben opgelopen, zijn wij hiervoor aansprakelijk. Tijdens transport verwijst naar de periode tijdens het transport tot het moment dat u of een door u aangewezen persoon, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in ontvangst neemt. Als u ervoor kiest om de producten om welke reden dan ook te retourneren, bent u aansprakelijk voor eventuele schade aan de producten als gevolg van transport terug naar ons.

6. Wat gebeurt er als ik van gedachten verander en spijt heb van mijn bestelling?

Herroepingsrecht

Kan ik van gedachten veranderen?

Ja, u kunt van gedachten veranderen en de overeenkomst binnen 14 dagen herroepen. U hoeft geen reden op te geven. De herroepingsperiode verloopt 14 dagen na de dag waarop u of een derde partij, door u aangewezen en anders dan de vervoerder, de producten fysiek in ontvangst neemt. Indien u meerdere artikelen hebt besteld en deze apart worden geleverd, verloopt de herroepingsperiode 14 dagen na de dag waarop u het laatste product fysiek in ontvangst neemt. Om binnen de termijn van 14 dagen te herroepen, volstaat het wanneer u het bericht waarin u uw herroeping kenbaar maakt, verzendt voordat de herroepingstermijn verloopt. Het herroepingsrecht is uitsluitend van toepassing op alle artikelen van elk product. U kunt niet de aankoop van bepaalde stenen binnen een product herroepen, maar alleen het product als geheel. 

Hoe maak ik gebruik van het recht om van gedachten te veranderen?

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, dient u ons in kennis te stellen van uw besluit om deze overeenkomst te herroepen via een eenduidige verklaring door

i) ons een brief te sturen;

ii) ons een e-mail te sturen;

iii) door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.

U kunt gebruikmaken van het bijgevoegde herroepingsformulier indien u de overeenkomst schriftelijk wilt herroepen, maar dit is niet verplicht.

Wat gebeurt er als ik spijt heb van mijn bestelling en de overeenkomst wil herroepen?

Als u deze overeenkomst herroept, vergoeden we alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, exclusief de bezorgkosten. We vergoeden het bedrag zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen na de datum waarop u ons in kennis hebt gesteld van uw besluit om deze overeenkomst te herroepen. Wij kunnen de terugbetaling inhouden totdat wij de producten hebben ontvangen of tot u bewijs hebt geleverd van het terugzenden van de producten (afhankelijk van wat wij eerder hebben ontvangen). Wij voeren deze terugbetaling uit aan de hand van dezelfde betaalwijze die u hebt gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij u nadrukkelijk hebt ingestemd met een andere betaalwijze. Er worden geen kosten bij u in rekening gebracht als resultaat van deze terugbetaling.

Kan ik van gedachten veranderen en de overeenkomst herroepen voor bestellingen als de termijn van 14 dagen is verlopen?

Nee, we bieden een extra tijdsperiode boven op de wettelijk verplichte herroepingstermijn (14 dagen) als u de overeenkomst wilt herroepen niet.

Hoe en wanneer moet ik ontvangen producten retourneren?

U dient de producten zo snel mogelijk terug te zenden, in ieder geval binnen 14 dagen na de datum waarop u ons in kennis hebt gesteld van uw besluit om deze overeenkomst te herroepen. Dit geldt voor alle gevallen waarin u deze overeenkomst wilt ontbinden. U dient de producten te retourneren naar het op het pakket vermelde retouradres en de geretourneerde producten moet worden vergezeld van een retourneringsnummer. Neem contact op met onze klantenservice om uw retourneringsnummer aan te vragen. Als u de producten retourneert zonder het retourneringsnummer, moet u rekening houden met extra verwerkingstijd.

In welke toestand moet ik de producten retourneren?

U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten als gevolg van een behandeling die verderging dan nodig was om de aard, de hoedanigheid en het functioneren van de producten vast te stellen. Dit betekent dat de terugbetaling als gevolg van de ontbinding evenredig wordt verlaagd met de waardevermindering als gevolg van een behandeling van de producten die verderging dan nodig was om de aard, de hoedanigheid en het functioneren van de producten vast te stellen. Let op dat de waarde aanzienlijk wordt verminderd als u de verpakking en plastic zakjes in de verpakking opent, waardoor u een veel kleinere vergoeding krijgt als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht. Dit geldt ook als u het product niet volledig retourneert maar slechts gedeeltelijk. In het kader van het retourneringsrecht verlenen we uitsluitend terugbetalingen voor ongeopende producten. Zie de pagina Retourneren voor meer informatie.

Kan ik altijd aanspraak maken op het recht om van gedachten te veranderen en het retourneringsrecht?

Nee, als u een van de volgende producten hebt gekocht, kunt u geen aanspraak maken op het recht om van gedachten te veranderen en het uitgebreide retourneringsrecht: Verzegelde audio- of video-opnames of verzegelde computersoftware indien de verzegeling is verbroken nadat u ze hebt ontvangen. Hieronder vallen ook videogames en dvd's. Producten die speciaal naar uw specificaties zijn gemaakt of duidelijk zijn gepersonaliseerd. Neem contact met ons op indien u het retourneren van producten wilt bespreken.

Kan ik mijn 2TTOYS cadeaubon inwisselen voor contant geld?

Nee, cadeaubonnen kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld.

7. Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

We zijn wettelijk verplicht om een product te leveren dat conform de overeenkomst is. Niets in deze voorwaarden kunnen ons van deze verplichting ontslaan. Als u om welke reden dan ook niet geheel tevreden bent met een bestelling, neemt u contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice probeert samen met u de beste oplossing te vinden om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw bestelling en uw aankoop in de 2TTOYS winkel. Wanneer u het telefoonnummer belt via een mobiele telefoon, kan uw mobiele provider kosten in rekening brengen.

Stuur ons een e-mail: klik hier

Ik heb een defect of beschadigd speelgoed of onderdeel gevonden, wat nu?

Mocht u defect of beschadigd speelgoed of defecte of beschadigde LEGO stenen in uw bestelling aantreffen, vervangt LEGO deze kosteloos, of vergoeden zij de kosten ervan. Dergelijke gevallen worden door LEGO afgehandeld in overeenstemming met de wetgeving inzake consumentenbescherming.
Bewaar defecte of beschadigde items totdat u uw vervanging hebt ontvangen. Dit is belangrijk omdat LEGO u kan vragen om de items ter inspectie naar hun afdeling voor kwaliteitscontrole te sturen. LEGO wil er immers voor zorgen dat het probleem zich niet nogmaals voordoet. Als LEGO u vraagt om een item naar hen te verzenden, betalen zij de verzendkosten, ofwel vooraf ofwel zodra u hen hebt voorzien van een factuur van de verzendkosten. Dit hangt af van de omstandigheden.

8. Zijn er nog andere zaken die ik moet weten?

Hoe functioneert elektronische communicatie tussen mij en 2TTOYS?

Als u 2TTOYS bezoekt of e-mails naar onze klantenservice stuurt, communiceert u elektronisch met ons. Wij communiceren ofwel via e-mail ofwel via kennisgevingen op de website met u. Voor contractuele doeleinden stemt u ermee in elektronische niet-marketingcommunicatie van ons te ontvangen en bevestigt u dat alle overeenkomsten, kennisgevingen, bekendmakingen en andere communicatie die wij elektronisch aan u verstrekken, voldoen aan alle wettelijke vereisten om deze gelijk te stellen aan schriftelijke communicatie. Deze bepaling heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.

In welke mate is 2TTOYS aansprakelijk?

Wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid anders dan voor zover wettelijke regelingen dat vereisen. Behalve in gevallen waarin wettelijke regelingen anders voorschrijven, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor indirecte of gevolgschade, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, verlies van of schade aan gegevens door het gebruik van een 2TTOYS website.

Wat kan ik verwachten van de afbeeldingen van producten op de website?

De afbeeldingen van de producten op onze website dienen uitsluitend ter illustratie. We doen uitermate ons best om de artikelen op onze website accuraat af te beelden. Toch kunnen afwijkingen optreden. Alle opgegeven afmetingen zijn benaderingen, en de weergave van kleuren is zo nauwkeurig als de mogelijkheden van fotografie en publicatie toestaan. Houd er rekening mee dat afwijkingen in kleur afhankelijk zijn van de kalibratie en instellingen van afzonderlijke beeldschermen. Oog voor detail is enorm belangrijk voor ons, maar toch kunnen typfouten voorkomen. In dat geval corrigeren wij de fout zodat de juiste informatie wordt weergegeven.

Kan ik producten die ik op de website koop, gebruiken voor commerciële doeleinden?

Nee, de producten die worden verkocht via de 2TTOYS winkel, zijn bedoeld voor consumenten. Producten die via de 2TTOYS winkel worden verkocht, mogen niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden zoals reclamecampagnes, marketing en PR. Wij, en LEGO, staan evenmin toe dat onze onderdelen worden gekoppeld aan de naam of het logo van een ander bedrijf.

Wat als enig deel van deze Voorwaarden en bepalingen onwettig of ongeldig wordt geacht?

Mocht een deel van deze Voorwaarden en bepalingen onwettelijk en/of ongeldig en dus niet-uitvoerbaar worden geacht, heeft dit geen invloed op de geldigheid en uitvoerbaarheid van de rest van de Voorwaarden en bepalingen.

Welke wet is van toepassing?

Op deze Voorwaarden en bepalingen is uitsluitend het Nederlandse recht van toepassing, met uitzondering van regels van internationaal publiekrecht. Alle geschillen die betrekking hebben op een aankoop in de 2TTOYS winkel, vallen onder het exclusieve rechtsgebied van de Nederlandse rechtbank. Aangezien u als klant de aanbestedende partij bent, heeft dit geen invloed op uw wettelijke rechten.

 

Retourbeleid / Herroepingsrecht