HOE WORDT MIJN  BESTELLING GELEVERD?

Waar kunnen mijn bestellingen worden geleverd?

We leveren vanuit Nederland uitsluitend bestellingen op adressen in de volgende landen: België, Denemarken (met uitsluiting van Groenland en de Faeröer), Duitsland (met uitsluiting van Helgoland en Packstation-adres), Estland, Europees Frankrijk (met uitsluiting van DOM-TOM en Monaco)
Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië (met uitsluiting van San Marino), Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje (met uitsluiting van Ceuta en Melilla, Canarische eilanden en Andorra), Tsjechië, Vasteland van Portugal, Verenigd Koninkrijk (met uitsluiting van de Kanaaleilanden, Jersey, Guernsey en Gibraltar), Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland. Het is niet mogelijk bestellingen te leveren op adressen buiten deze landen zonder vooraf contact. We leveren vanuit ons magazijn in DUBAI uitsluitend op adressen in de volgende landen: Verenigde Arabische Emiraten, Oman, Qatar, Saudi-Arabië.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De bezorgtijden kunnen varieren afhankelijk van het adres waar de bestelling moet worden bezorgd. Over het algemeen is uw bestelling binnen Nederland in 2 dagen bij u thuis. Informeer naar de levertijd.

Worden bezorgkosten in rekening gebracht?

Ja, bezorgkosten worden toegevoegd aan de prijs van bestelde producten. U ziet de bezorgkosten in ondersstaand overzicht en in de virtuele boodschappentas en bij de bestellingscontrole. In de meeste gevallen wordt de bestelling binnen tien werkdagen (maandag tot en met vrijdag met uitzondering van nationale feestdagen) geleverd.

Hoe helpt 2TTOYS me als een onderdeel van een LEGO set ontbreekt?

Als van uw nieuwe LEGO set onderdelen ontbreken of defect zijn, vervangt LEGO deze onderdelen gratis via de Bricks & Pieces-service.

Wat gebeurt er als mijn bestellingen vertraging oplopen?

We doen er alles aan om producten te bezorgen binnen het geschatte tijdsbestek dat is aangegeven in de virtuele boodschappentas en de bestellingscontrole. Toch kunnen soms vertragingen optreden vanwege onvoorziene gebeurtenissen buiten onze macht. Mocht uw bestelling vertraging oplopen, stellen we u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. U gaat ermee akkoord dat wij de bezorging afhandelen binnen een extra tijdsbestek dat passend is voor de omstandigheden. Indien we er niet in slagen de producten binnen die extra periode te bezorgen, staat het u vrij om uw bestelling te annuleren en de overeenkomst en de bestellingen te beëindigen. In een dergelijk geval ontvangt u natuurlijk een terugbetaling voor de producten die u hebt betaald. Mocht u uw bestellingen willen annuleren, neemt u contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er als de producten beschadigd raken tijdens het transport?

Als uw producten tijdens het product beschadigingen hebben opgelopen, zijn wij hiervoor aansprakelijk. Tijdens transport verwijst naar de periode tijdens het transport tot het moment dat u of een door u aangewezen persoon, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in ontvangst neemt. Als u ervoor kiest om de producten om welke reden dan ook te retourneren, bent u aansprakelijk voor eventuele schade aan de producten als gevolg van transport terug naar ons.

VERZENDKOSTENOMSCHRIJVINGPRIJS
Ophalen in de 2TSHOP Orthen 16 te Den Bosch
Verzendkosten Nederland7,49
Verzendkosten Nederland "Same Day"49,49
Verzendkosten Nederland via UPS4,99
Shipment to Belgium12,49
Shipment to Germany14,5
Shipment to France21,49
Shipment to UK19,49
Shipment to Spain28,49
Shipment to Austria23,49
Shipment to Switserland23,49
Shipment to Portugal28,49
Shipment to Italy23,49
Shipment to Poland29,49
Shipment Worldwide (max. 2 items)39,49
Shipment Worldwide (max. 5 items)63,49
Shipment UAE from Dubai Warehouse4,99
Shipment UAE from Dubai Warehouse4,99

U bestelt bij 2TTOYS via een HTTPS verbinding. Extra zekerheid door een versleutelde communicatie